کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش
کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

شورت نیم پا مردانه کیان تن پوش را بهتر بشناسید.

شورت نیم پا پنبه لاکرای ساده، ترکیبی از الیاف پنبه ارگانیک 96% و الیاف لاکرا 4% می باشد که در یک بسته 2 تایی با رنگ بندی زیبا در سایزبندی کامل (M/L/XL/2XL/3XL) می باشد.

برای انتخاب شورت به مدل آن زیاد اهمیت ندهید زیرا مدل و طرح آن کاملا سلیقه ایست و چندان اهمیتی ندارد. درمورد شورت، بهداشت و حفظ سلامت فرد اهمیت بیشتری دارد. از موارد دیگری که در مورد شورت اهمیت ویژه ای دارد جنس آن (ترجیحا پنبه ای باشد) و تعویض به موقع ( تعویض لباس زیر حداقل یک مرتبه در روز) و شستشوی دقیق و منظم شورت می باشد. شورت نیم پا پنبه لاکرای ساده  و طرحدار کیان با درصد بالای پنبه از مرغوبترین انواع  شورت های مردانه ست که، کیفیت بالا و تعهد به سلامت مصرف کننده سرلوحه کارش می باشد. لازم به ذکر است که درصد پائین لاکرای موجود در انواع لباس زیر به خاطر ایجاد کشسانی و خوش فرمی آن در بدن می باشد تا علاوه بر حفظ جنس پنبه ای لباس ، پوششی زیباتر و جذابتر برای بدن باشد.

خوب است بدانید، یکی از نکات مهم در دنیای مد اینست که با قرار دادن زیر پوش در شورت از آویزان شدن پیراهن و دست و پا گیر شدن لباس ها جلوگیری می شود. همانطور که گفتیم، انتخاب مدل شورت، کاملا سلیقه ای می باشد ولی شورت نیم پا را  اکثرا  قشر جوان پسندیده و برای استفاده زیر شلوارک و شلوارهای تنگ گزینه مناسبی می باشد.

«فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش در خدمت شماست.»

https://www.kiantp.com/shop


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.