کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش
کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

مهم‌ترین ویژگی‌ لباس‌های زیر را بشناسید

«مهم‌ترین ویژگی‌ لباس‌های زیر را بشناسید»

همان طور که می‌دانید لباس‌های زیر با یکی از حساس‌ترین عضوهای خارجی بدن ما در تماس هستند به همین دلیل باید بگوییم هنگام خرید آنها باید تمامی دقت و توجه خود را به کار بگیریم تا نتیجه مناسبی دریافت کرده و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مصون بمانیم. بر مبنای همین اهمیت است که کارشناسان صنعت پوشاک لقب "لباس استراتژیک" را به لباس‌های زیر داده‌ و توجه ویژه‌ای به آن دارند.

با توجه به اهمیتی که گفته شد، باید هنگام خرید به کیفیت و درجه سلامتی لباس زیر نگاه ویژه‌ای داشت، اما عموما مشتریان نمی‌توانند از طریق ظاهر، میزان مرغوبیت را تشخیص بدهند. به همین دلیل راهکارهای گوناگون برای شناخت یک لباس زیر مناسب را شرح می‌دهیم تا مصرف کنندگان بهترین انتخاب را انجام دهند.

«مارک‌های تقلبی، بلای جان بازار لباس‌های زیر»

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که می‌توان در خصوص خریداران لباس زیر عنوان کرد، وجود مارک‌های متفرقه و گاه تقلبی در بازار بوده که به صورت زیرزمینی و خانگی در مراکز غیربهداشتی تولید و با قیمت‌هایی بسیار کم روانه بازار می‌شوند. متاسفانه باید گفت همین قیمت‌ها باعث گرایش بسیاری از مردم به سمت این نوع از لباس‌‌های زیر بوده و حمایتی در جهت تولید ناسالم آن به حساب می‌آید.

باید بدانید تولید لباس‌های زیر نیاز به علم، تکنولوژی و مواردی از این دست دارد تا بتواند سلامت مصرف کنندگان را تامین کند اما لباس‌های غیراستاندارد، فاقد این موارد بوده و مصرف آنها می‌تواند لطمات جبران ناپذیری برای مردم ایجاد کند.

در شرایط گوناگون، کدام لباس زیر را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید لباس زیر باید توجه کنید این است که برای چه شرایط و موقعیتی می‌خواهید آن لباس را تهیه کنید. به طور نمونه اگر قرار است آن لباس را هنگام ورزش کردن بپوشید، باید جنسی را بخرید که حالت کشسانی مناسبی داشته و هنگام ورزش کردن آسیب رسان نباشد. همچنین انتخاب نوع لباس زیر در فصول گوناگون نیز متفاوت است به این معنا که لباس‌های زیر در فصول گرم سال باید قدرت جذب رطوبت را داشته باشد در غیر این صورت می‌تواند محلی برای رشد قارچ‌ها به حساب آمده و سبب شود مشکلات جدی برای استفاده کنندگان پیش بیاید.

«ملاک‌های انتخاب لباس زیر مناسب»

قابلیت کشسانی: حد و اندازه اهمیت کشسانی پارچه لباس زیر بستگی به موقعیتی دارد که قرار است از آن استفاده کنید. شاید ورزشکاران نیاز بیشتر به وجود حالت کشسانی در لباس زیر خود احساس کنند به همین دلیل است که باید توجه ویژه‌ای هنگام انتخاب لباس زیر به این امر داشته باشند.

وزن و حجم لباس زیر: یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که لباس زیر نباید به حدی کلفت باشد که حجم بیشتری به اندام شما داده و شما را چاق نشان دهد. همچنین وزن لباس نیز باید متناسب بوده و سبب آزار مصرف کننده نشود.

شکل ظاهری: نوع پارچه تعیین کننده شکل ظاهری لباس زیر است، به گونه‌ای که لباس‌های نخی و ابریشمی شکلی کاملا متفاوت با جنس‌های استرچ و ریون دارند.

حس: آخرین فاکتور مهمی که هنگام خرید لباس زیر باید به آن توجه کنید، احساس خوشایند یا ناخوشایندی است که یک لباس زیر می‌تواند به شما منتقل کند. راحتی یک لباس بستگی به جنس پارچه آن دارد تا جایی که انتخاب پارچه نامناسب می‌تواند به شدت آزاردهنده باشد. بهتر است هنگام خرید جنس پارچه را با پشت بازو یا کنار گوش که پوست‌های حساسی دارند امتحان کرده و احساس خود را نسبت به جنس آن ارزیابی کنید.

«بهترین انتخاب برای لباس زیر مناسب»

 حداقل میزان کشسانی پارچه لباس زیر باید بیشتر از ده سانتی‌متر باشد در غیر این صورت می‌تواند پوست شما را بیازارد. باید مطمئن شوید که پارچه به حالت اولیه اش باز می‌گردد. اگر پس از امتحان میزان کشسانی، اندازه پارچه بیشتر از حالت اولیه شد یا ظاهر پارچه به صورت موج‌دار در آمد، از خرید آن صرف نظر کنید زیرا جنس پارچه ضعیف بوده و دوام لازم را نخواهد داشت. همچنین باید بدانید بسیاری از پارچه‌ها حساسیت‌زا هستند و ممکن است به پوست شما آسیب برسانند.

«دو ویژگی مهم لباس زیر مناسب»

لباس‌های زیر استاندارد و مناسب باید دو ویژگی مهم داشته باشند. ویژگی اول آن راحتی و لطافت است. لباس‌های زیر چون در تماس مستقیم با پوست بدن هستند، باید لطافت مناسبی داشته باشند، به همین دلیل است که نساجان از این لطافت و نرمی با عنوان "سطح زیردست" نام می‌برند که تنها از طریق به کار بردن الیاف و نخ پنبه قابل دستیابی است. اگر می‌خواهید نرمی لباس زیر را مورد آزمایش قرار دهید، بهتر است با انگشتان خود بررسی کنید، لباس‌های لطیف و نرم احساس بسیار خوشایندی به انگشتان شما می‌دهند که می‌تواند معیار خوبی برای خرید لباس زیر به حساب بیاید.

ویژگی دومی که هنگام خرید لباس زیر باید توجه داشته باشید، قابلیت جذب رطوبت از سطح پوست است. این ویژگی بسیار بسیار مهم بوده زیرا عدم وجود چنین قابلیتی در لباس زیر می‌تواند منجر به رشد قارچ پوستی و انواع بیماری‌ها شده و به مصرف کننده آسیب‌های جدی وارد کند. میزان جذب بالای رطوبت به وسیله لباس زیر چیزی نیست که بتوان به صورت ظاهری تشخیص داد به همین دلیل تنها راهی که می‌توان پیشنهاد کرد این است که از فروشگاه‌های معتبر خرید کرده و از خرید لباس‌های زیر متفرقه خود داری کنید.

«بایدها و نبایدهای خرید لباس زیر»
  • بهتر است هنگام خرید لباس زیر از توجه بیش از حد به ظاهر آن خودداری کرده و کیفیت را ملاک خرید خود قرار دهید.
  • لباس‌های زیر سفید رنگ، زودتر آلودگی را نشان می‌دهند پس بهتر است رنگ لباس زیر خود را روشن انتخاب کرده تا هنگام آلودگی متوجه شوید. از طرف دیگر عموما رنگ‌ها شیمیایی هستند و می توانند هنگام عرق کردن به بدن شما پس داده و آسیب بزنند و یا حتی پوست شما را دچار حساسیت کنند، برای جلوگیری از این اتفاق تا جایی که امکان دارد از خرید لباس‌های زیر رنگی و طرح‌دار خودداری کنید مگر آن که مطمئن باشید رنگ‌ها گیاهی هستند و شما از مکان معتبری خرید خود را انجام داده‌اید.
  • مورد بعدی که هنگام خرید لباس زیر باید توجه داشته باشید این است که هنگام خرید به هیچ عنوان سراغ لباس‌های بیش از حد تنگ و چسبان نروید زیرا این امر می‌تواند احتمال ابتلا به قارچ‌های پوستی را افزایش داده و ساییدگی پوستی به همراه آورد.
  • در پایان و به عنوان آخرین پیشنهاد، از خرید لباس‌هایی که بسته‌بندی بهداشتی ندارند خودداری کنید زیرا آنها می‌توانند حامل انواع آلودگی‌ها بوده و سلامتی شما را در معرض تهدید قرار دهند.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.