کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش
کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

شورت اسلیپ پنبه مردانه کیان تن پوش را بهتر بشناسید.

 

شورت، لباس زیریست که در سلامت و بهداشت فرد نقش بسزایی دارد. شورت به علت تماس مستقیم و طولانی مدت با پوست بدن و حفظ گرما و رطوبت در ناحیه تناسلی می‌تواند تولید بیماریهای قارچی و عفونتهای مزمن پوستی کند. لذا در انتخاب و تعویض شورت باید نهایت دقت و اهمیت را قائل شد.

شورت اسلیپ پنبه لاکرای ساده، ترکیبی از الیاف پنبه ارگانیک 96% و الیاف لاکرا 4% می‌باشد که در یک بسته‌ی 3‌تایی با رنگ‌بندی زیبا در سایزبندی کامل (M/L/XL/2XL/3XL) می‌باشد.


شورت اسلیپ مردانه کیان تن پوش 


شورت های اسلیپ پنبه کیان علاوه بر مدل کلاسیک ساده، مدلهای چاپی نیز دارد که با رنگهای زیبای بنفش ؛ قرمز؛ آبی؛ سبز تیره؛ طوسی آبی؛ خاکستری و.. می باشد.

در رنگرزی لباس‌زیر کیان‌ (زیرپوش و شورت) نهایت دقت صورت گرفته تا محصولی بدون حساسیت و با رنگ های ثابت تولید و به دست مصرف کننده برسد. این رنگها از بهترین رنگهای اروپایی با بالاترین استانداردهای جهانی و کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و با ثبات و شفافیت بالا می‌باشد. علت دقت کیان به این مسئله، اهمیت آن به سلامت و بهداشت فردی می‌باشد زیرا رنگهای بی کیفیت می‌تواند تولید آلرژی در فرد نماید.

برای انتخاب شورت به مدل آن زیاد اهمیت ندهید زیرا مدل و طرح آن کاملا سلیقه ایست و چندان اهمیتی ندارد. درمورد شورت، بهداشت و حفظ سلامت فرد اهمیت بیشتری دارد. از موارد دیگری که در مورد شورت اهمیت ویژه ای دارد جنس آن (ترجیحا پنبه‌ای باشد) و تعویض به موقع ( تعویض لباس زیر حداقل یک مرتبه در روز) و شستشوی دقیق و منظم شورت می باشد. شورت اسلیپ پنبه لاکرای ساده کیان با درصد بالای پنبه از مرغوبترین انواع شورت‌های مردانه‌ست که، کیفیت بالا و تعهد به سلامت مصرف کننده سرلوحه کارش می‌باشد. لازم به ذکر است که درصد پائین لاکرای موجود در انواع لباس زیر به خاطر ایجاد کشسانی و خوش فرمی آن در بدن می‌باشد تا علاوه بر حفظ جنس پنبه‌ای لباس، پوششی زیباتر و جذابتر برای بدن باشد.

خوب است بدانید، یکی از نکات مهم در دنیای مد اینست که با قرار دادن زیرپوش در شورت از آویزان شدن پیراهن و دست و پا گیر شدن لباس‌ها جلوگیری می‌شود. همانطور که گفتیم، انتخاب مدل شورت، کاملا سلیقه ای می‌باشد ولی شورت اسلیپ را  اکثرا  قشر جوان پسندیده و برای استفاده زیر شلوارک و شلوارهای تنگ گزینه مناسبی می‌باشد.

برای شستشو لباس زیر این نکات را درنظر بگیرید:

- شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

- خشک کردن لباس زیر، زیر نور آفتاب

- در صورت عدم دسترسی به آفتاب، استفاده از اتو

- عدم شستشو با دیگر لباس‌ها

- عدم شستشو با لباس‌های رنگی

- عدم چلاندن لباس زیر، جهت حفظ دوام دوخت

«فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش در خدمت شماست»

https://www.kiantp.com/shop

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.